Help jij onze klantenservice verbeteren?

Geplaatst in Drukwerkdeal.nl door op 23 februari 2017 0 Reacties

De eerste verdieping van ons pand bruist van de energie. Gemiddeld gaat de telefoon zo’n 950 keer per dag. Naast het gezellige bellen ontvangen wij 285 chats per dag en nog eens 912 e-mails. Dit zijn veel contactmomenten voor onze Customer Service. Waar wij het voor doen? Het overtreffen van jouw verwachtingen. Soms kom je toch niet onder een pijnlijke constatering uit. Ook wij maken fouten. Hier willen wij van leren. In dit blog geef ik je twee voorbeelden hoe jij ons kan helpen onze klantenservice verbeteren

Bluddy Brilliant advertising & design
Bluddy Brilliant advertising & design ontving drukwerk wat niet aan de verwachting voldeed. De communicatie daaromheen verliep ook stroef. Daar laten wij het niet bij zitten, tijd voor actie! Onze Customer Service adviseerde een mail te sturen naar onze eindbaas. Haico nodigde de mensen van Bluddy Brilliant uit en het werd een fijne ochtend. Wij namen de mensen van Bluddy Brilliant mee op reis door het productieproces. Zo werd voor hen inzichtelijk hoe het kan dat een bestand verkeerd roteert. Zij zagen onze hele werkwijze, ons pand en onze openheid. De reactie van Bluddy Brilliant de volgende dag was hartverwarmend. Laat een klacht dus nooit aan je voorbij gaan. Bijt je erin vast totdat wij jou gehoord hebben. Totdat wij beseffen wat we beter kunnen doen.

Kunst in Kaart
Kunst in Kaart verkoopt prachtige posters. Maar die posters zaten zo strak in hun koker dat zij scheurden bij het uitpakken. Jorick liet onze klantenservice weten dat wij de verpakking niet op orde hadden. Wij nodigden Jorick uit om naar ons productieproces te kijken. Het resultaat? De verpakking is op aanraden van Kunst in Kaart aangepast. Probleem opgelost!

Nu gaan wij onszelf hier niet op de borst kloppen. Waarom vertel ik je dit allemaal? Allereerst omdat wij onze klanten natuurlijk willen zien glimlachen. Maar vooral omdat jouw mening ontzettend waardevol is voor ons. Ook als deze niet positief is. Juist als deze niet positief is. Maak van je hart geen moordkuil en laat ons weten wat er beter kan. Wij willen namelijk alles op alles zetten. Het liefst voor jou.

Goed leesvoer?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Comments

comments

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Send this to friend