Inspiratie: 6 x toffe promotie voor De Wildakker

Leven van het land, dat was voor Marloes en Wietse Stuurman al jaren een droom. Vorig jaar augustus hakten ze de knoop door: De Wildakker was een feit. Een webshop met wol- en wildproducten, vaak met de hand bewerkt door Marloes en Wietse zelf. Unieke producten die het verdienen om gezien te worden. Maar hoe zetten ze zichzelf in de kijker? Vandaag vijf tips van deze enthousiaste starters.

1. Pennen

Eco-pennen hebben precies die duurzame uitstraling die past bij de huisstijl van De Wildakker.

Eco-pennen bestellen

2. Autostickers

Met een stoere, afneembare autosticker zijn Marloes en Wietse ook onderweg zichtbaar. Gemakkelijk aan te brengen en weer af te halen!

Autostickers maken met logo

3. Stoepborden

Met een stoepbord langs de weg zorgen Marloes en Wietse dat ze ook regelmatig even aanloop hebben van de toevallige passanten.

Aluminium klapbord bestellen

4. Bedrukt tape

De pakketjes die ze versturen sluiten Marloes en Wietse af met tape dat ze bedrukken met hun logo. Een perfecte ‘finishing touch’ die past op de meeste rollers.

Bedrukt tape van kraftpapier

5. Roll-up banners

Deze banners zijn een must voor beurzen. Maar ook in de toonkamer van De Wildakker komen ze prima tot hun recht.

Roll-up banner large, 120 x 200 cm – nu bestellen!

6. Notitieblokken

Geen leukere en handigere weggevers dan notitieblokken. Gelinieerd of niet gelinieerd, met jouw logo op elke bladzijde.

Notitieblok A5, met dekvel, tweekleurig bedrukt


Goed leesvoer?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Lourens Scholing

Lourens Scholing is een gedreven copywriter en contenteindbaas. Altijd buitenkantje voet, altijd achter het standbeen langs.

More Posts

Follow Me:
TwitterLinkedIn

Comments

comments

Tags:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Send this to friend